یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۸:۰۱:۳۰

معاون وزیر نفت:
بخش عمده رشد اقتصادی مربوط به صنعت نفت است

باشگاه خبری فراساحل: معاون وزیر نفت گفت: بخش عمده رشد اقتصادی کشور در سال جاری مربوط به صنعت نفت است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، منصور معظمی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این‌که امسال شاهد افزایش رشد اقتصادی در کشور بودیم، گفت: بعد از سال‌ها رکود و رشد منفی اقتصادی، امسال اقتصاد ما رشد مثبتی را تجربه کرد، به گونه‌ای که در ٦ ماهه اول امسال رشد اقتصادی نزدیک به ٥ درصد بود. وی با بیان این که کشور امسال به سمت قانون‌گرایی، نظم و انظباط بیشتری حرکت کرد، افزود: آثار مثبت چنین اتفاقی در تمامی حوزه‌های اقتصادی قابل مشاهده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، با اشاره به اینکه دولت مقید و متعهد به خردگرایی و پرهیز از کارهای هیجان‌زده و شعاری است، عنوان کرد: بخش عمده رشد اقتصادی کشور، امسال به حوزه صنعت نفت باز می‌گردد. وی ادامه داد: افزایش تولید گاز و همچنین افزایش ظرفیت تولید نفت از جمله تعهداتی بود که امسال به آن عمل کردیم و توانستیم خوراک و سوخت صنایع عمده کشور را بدون وقفه تامین کنیم. معاون وزیر نفت استراتژی وزارت نفت را استراتژی توسعه صادرات گاز، اتمام پروژه‌ها و بهره‌برداری بیشتر در میادین مشترک دانست و تصریح کرد: سال ٩٤، سالی همراه با رونق و رشد اقتصادی برای کشور پیش‌بینی می‌شود که بدون شک با آثار مثبت اقتصادی ناشی از اجرای بند "ق" تبصره ٢ قانون بودجه ٩٣ نیز همراه خواهد شد.



  کد خبر : 602
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :